lördag 21 oktober 2023

Bibelord lista

Min studie blogg om Jesus i Bibeln  ..Jag tar bibel kapitel  + länken till det kapitlet + you tube lärare jag valt som förklarar för mig dessa texter jag inte haft tid att sätta mig in i ...Det är dessa lärare som i unga år varit brinnande för Jesus ..och nu på ålderns höst delar generöst  av sin kunskap om Jesus. ... 


Jag har en liten chromebook för 2500 kr som tar slitaget ...för det blir många timmar på you tube. .



Jag själv blev frälst vid 30 och är snart 60 och har tid över lära mig lite nytt om Jesus och Jesus i Ordet ...Vill du sätta in mig i ett fack ..Så är det amerikansk Faith undervisning. ..Jag tillhör det gänget och deras värderingar. .Ja det var lite kort om mig 

Välkommen mvh Teo 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.